فروشگاه فايل و محصولات ديجيتالي  ZTN

فروشگاه فايل و محصولات ديجيتالي ZTN

تبریک!دوست گرامی هم اکنون می توانید خریدی سریع،ارزان و مطمئن با پشتیبانی 24 ساعته و دائمی در ZTN انجام دهید.

اشتراک در خبرنامه

جهت عضویت در خبرنامه لطفا ایمیل خود را ثبت نمائید

Captcha

آمار بازدید

  • بازدید امروز : 60
  • بازدید دیروز : 2725
  • بازدید کل : 5241697

دانلود PDF کتاب هنر گپ‌ و گفت: چگونه بتوانیم در هر موقعیتى سر صحبت را باز کنیم


دانلود PDF  کتاب هنر گپ‌ و گفت: چگونه بتوانیم در هر موقعیتى سر صحبت را باز کنیم

 

تنها سایت ارائه دهنده ی فایل پی دی اف PDF کتاب هنر گپ‌ و گفت: چگونه بتوانیم در هر موقعیتى سر صحبت را باز کنیم

 

 

 

 

 

 

 

توجه : این فایل بر روی تمامی گوشی ها و سیستم های کامپیوتری به صورت نامحدود قابل اجرا می باشد .

 

 

 

 

 

 

 

توجه : از مجموعه ی بی نظیر محصولات دیگر ما نیز دیدن نمایید

 

 

دانلود PDF کتاب هنر گپ‌ و گفت: چگونه بتوانیم در هر موقعیتى سر صحبت را باز کنیم :

 

کتاب هنر گپ‌ و گفت: چگونه بتوانیم در هر موقعیتى سر صحبت را باز کنیم نوشته‌ی دبرا فاین،به شما کمک خواهد کرد تا بدون اضطراب و ترس از دیگران از گفت و شنودهای خود راضی باشید و لذت بیشتری ببرید.

آیا هنگام گفت و گو با یک غریبه تپش قلب می‌گیرید؟ آیا مصاحبه‌های استخدامی خود را خراب می‌کنید؟ آیا در یک گردهمایی‌های مهم کاری زانوهایتان به لرزه افتاده و کف دستانتان عرق می‌کند؟ پس کتاب هنر گپ‌ و گفت (The fine art of small talk) راهنمای خوبی‌ست برای بهبود رفتار شما و حفظ آرامشتان در هر شرایط اجتماعی تا بتوانید با اعتماد به نفس بیش‌تری عملکردهای اجتماعی‌تان را ارتقاء دهید.

دبرا فاین (Debra Fine) به شما ثابت خواهد کرد که مهارت گفتگوی درست چه ابزار مهمی برای برقراری روابط دوستانه با مردم است. فاین قصد دارد تا با انتقال تجربه‌هایی شخصی خود به شما کمک کند تا از گنجینه‌ی مهارت‌های گفت‌وگو درست بهره‌مند شوید. راهکارها، رهنمودها و مهارت‌های این کتاب تنها مختص افراد اندیشمند و تحصیل کرده با ناتوانی در برقراری روابط اجتماعی نیست بلکه همه‌ی افراد در هر سطحی می‌توانند از آن بهره ببرند.

بدون تردید افراد بسیاری هستند که با وجود مهارت‌ها و شایستگی‌های بسیار در حرفه و تخصص خود نیازمند پرورش مهارت‌های گفت‌وگو هستند. مانند بسیاری از فروشندگانی که در سخنرانی‌های رسمی بسیار عالی ظاهر می‌شوند اما به هنگام حضور در شبکه‌ی روابط اجتماعی و حرفه‌ای عرق سرد بر تنشان می‌نشیند. یا دبیرانی که به راحتی با همکاران و دانش‌آموزان خود گپ می‌زنند اما نمی‌دانند چگونه با خانواده‌های آن‌ها در گردهمایی‌های مدرسه گفت و گو کنند.

کتاب هنر گپ‌ و گفت با در اختیار گذاشتن مهارت‌های لازم به شما کمک می‌کند تا با تقویت توانایی‌های خود کیفیت زندگی‌تان را بهبود ببخشید. شاید از قدرت فن گپ و گفت که مانند امواج ملایم آب کم‌کم شما را به حرکت وا می‌دارد تعجب کنید. اما تردید نکنید که وقتی به شخصی خوش‌ صحبت تبدیل شوید، افراد بیشتری خواهان ورود به شبکه‌ی ارتباطی شما با دوستان و همکارانتان خواهند بود. اینجاست که آن مناسبت‌های اجتماعی که زمانی شما را به وحشت می‌انداخت دیگر باعث لذت و شادی‌تان می‌شود و می‌توانید با حضور در آن‌ها برای خود راه‌ها و بسترهایی ایجاد کنید که فرصت‌های جدید به شما روی آورند.

اثر حاضر سرشار است از روش‌ها و نکته‌هایی که به کمک آن‌ها می‌توانید از ارتباط با دیگران لذت ببرید.یک گپ کوتاه مسئله‌ی بی‌ارزشی نیست. بلکه ریسمان با ارزشی است که زندگی شخصی و شغلی افراد را به هم پیوند می‌زند.

در بخشی از کتاب هنر گپ‌ و گفت: چگونه بتوانیم در هر موقعیتى سر صحبت را باز کنیم می‌خوانیم:

کمی به خود سختی دهید و مَثَل "سکوت طلاست" را از ذهن خود پاک کنید. اولین باری که به جنبه‌ی منفی سکوت پی بردم زمانی بود که به‌عنوان مهندس با یکی هم‌سن‌وسال خودم کار می‌کردم. او هم رشته و هم‌دوره‌ای من در دانشگاه بود و کیفیت کار یکسانی داشتیم. به معنای واقعی کلمه هم‌تراز به حساب می‌آمدیم. تنها تفاوتمان این بود که او شخصی برون‌گرا و خوش‌صحبت بود. کارمندان بخش بازاریابی و منابع انسانی و کنترل کیفیت و حتی مدیران دفتر مرکزی شرکت او را به اسم می‌شناختند. سرپرست آن زمان ما با او به گرمی سلام و تعارف می‌کرد و اغلب در مورد کارش نظر می‌داد. وقتی هم که زمان ارتقای شغلی رسید او بود که این فرصت را قاپید. راحت بگویم ازبس‌که ساکت بودم به اندازه‌ی او به چشم نمی‌آمدم.

بعدها روزگار درس دیگری هم در مورد ساکت بودن به من داد. دوستم جانی که مدیر یکی از صد شرکت برتر استانی بود مرا به تمام مهمانی‌های شرکتش دعوت کرد. رئیس او باب - معاون اول شرکت - هم در این مهمانی‌ها شرکت می‌کرد. همیشه آرامش و نزاکت و زیبایی کلام او را در حرف زدن با دیگران تحسین می‌کردم. با وجود احترامی که برایش قائل بودم، اعتمادبه‌نفس بالایش آن‌قدر مرا می‌ترساند که به‌ندرت با او هم کلام می‌شدم. حتی وقتی خودش برای صحبت با من پیش‌قدم می‌شد از اضطراب زیاد نمی‌توانستم زیاد حرف بزنم.

وقتی به بخش فروش منتقل شدم، برای معرفی مجدد خود و تبلیغ خدمات کارفرمایم با باب تماس گرفتم. قبل از آنکه بتوانم خود را به‌ طور کامل معرفی کنم، به من پرید و گفت: "باورم نمی‌شود به من زنگ زدی. چند بار در مهمانی‌های مشترکی با هم بودیم و هر بار به من کم‌ محلی کردی. راستش گنده‌دماغ‌ترین آدمی هستی که تا به امروز دیدم و هیچ علاقه‌ای به خرید از شما ندارم. ". همین‌طور هاج و واج و وحشت‌زده مانده بودم که این دیگر چه برخوردی است. چون هیچ‌وقت پیش نیامده بود که کسی خجالتی بودن مرا به‌ حساب خودبینی بگذارد. با آنکه کمرویی و خودبینی دو مقوله‌ی کاملاً جدا هستند، اما نمود بیرونی مشابهی دارند.

فهرست مطالب

پیشگفتار
کامیابی در گپ‌وگفت
فصل 1: اهمیت گپ‌وگفت در چیست؟
جزء اصلی را دریابید
گپ‌وگفت کاری کم‌هزینه... اما ارزشمند است
با گپی کوتاه به دستاوردهای بزرگ برسید
فصل 2: خود را از بند نصیحت‌های قدیمی رها کنید
هر جا احساس خطر نکردید از قصد با غریبه‌ها حرف بزنید
در معرفی خود پیش‌قدم شوید
افکار یک عضو جدید
سکوت خلاف ادب است
خوب‌ترین‌ها تنها نصیب کسانی می‌شود که خود برای به دست آوردن آن‌ها پیش‌قدم شوند
بر عهده‌ی شماست که در گفت‌وگو پیش‌قدم شوید
بر عهده‌ی شماست که بار گفت‌وگو را به دوش بکشید
جمله‌های حرف بازکن برای مناسبات کاری
جمله‌های حرف بازکن برای مناسبات اجتماعی/ عمومی
فصل 3: توی گود بپرید: سر صحبت را بازکنید!
نام افراد را به‌درستی یاد بگیرید
نام افراد را کوتاه نکنید
به جای پذیرا بودن پیش‌قدم شوید
فصل 4: میزبان گفت‌وگو باشید!
دست‌گرمی‌های گفت‌وگو
دویدن میان حرف‌های دیگران دشوار است
ورود به گروه‌های پنج‌نفره یا بیشتر
فصل 5: بیایید موضوعی را برای حرف زدن دوروبَری‌های خود
پیش بکشیم
تمام موفقیت گفت‌وگو در پرسیدن نهفته است
پرسش‌های تحلیلی
بیشتر کندوکاو کنید
اطلاعات با پای خود به سراغتان می‌آیند
آن‌قدر رونویسی کنید تا ماهر شوید
فصل 6: ابزارهای شنیدن و ترفندهای گوش دادن
گوش دادن، هم شنیدن است هم دیدن
تصاویر: حالت‌های دوستانه و خوشایند زبان بدن
حالت‌هایی که گویای پیام مثبت به گوینده‌اند:
آنچه را که گوش‌داده‌اید به زبان‌آورید
تکرار واضحات
مهارت‌های ذهنی گوش سپردن
فصل 7: با آمادگی و زمینه‌سازی از وقفه‌های گفت‌وگو پیشگیری کنید
نگذارید آشنایان گذشته به دست فراموشی سپرده شوند
از پیشینه‌ی آشنایی‌تان با دیگران استفاده کنید
برای گفت‌وگویی طولانی زمینه‌چینی کنید
بخش غیرکلامی گفت‌وگو
مردم عادی
بر آداب اجتماعی تمرکز کنید
مانند بازی "دستش بده" عمل کنید
تمجید ایده‌آل
به کلام خود صورت و معنا ببخشید
صدای گام‌های پیشرفت می‌آید
فصل 8: انتقال حس قدرت در گفت‌وگو
فصل 9: شخصیتهای مجرم و خطاکار در گفتوگو؟
شخصیت بازپرس ویژه
شخصیت لاف‌زن
شخصیت خودبرتربین
شخصیت انحصارطلب
شخصیت مداخله‌گر
شخصیت ضد حال
شخصیت همه چیزدان
شخصیت اندرزگو
گفت‌وگوی بدون جرم و خطا
فصل 10: چگونه مؤدبانه از گفت‌وگو کنار بکشیم؟
بر روی هدف خود تمرکز کنید
راهکار تعویض پست
اندکی قدردانی بسیار راهگشا است
ترک گفت‌وگو همان اندازه خوشایند است که غم‌انگیز
فصل 11: توپ گفت‌وگو در زمین شما است
فصل 12: بیشترین بهره را از مناسبتهای اجتماعی و کاری ببرید
فصل 13: چگونه در مراسم آشنایی مجردها دوام آوریم؟
خود را جمع‌وجور کنید
جفت موردنظر خود را پیدا کنید
رابطه‌ی خود را پیگیری کنید
قرار ملاقات بگذارید
روز ملاقات
تدابیر روز قرار
کامیابی در مراسم آشنایی
فصل 14: قلب و عقل اطرافیانتان را بربایید
فصل 15: فوتوفن گفتوگو در مهمانیهای روزهای تعطیل
فصل 16: همین امروز از فرصتهایتان استفاده کنید
ملاحظات


مبلغ واقعی 22,900 تومان    50% تخفیف    مبلغ قابل پرداخت 11,450 تومان

توجه: پس از خرید فایل، لینک دانلود بصورت خودکار در اختیار شما قرار می گیرد و همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال می شود. درصورت وجود مشکل می توانید از بخش تماس با ما ی همین فروشگاه اطلاع رسانی نمایید.

Captcha
پشتیبانی خرید

برای مشاهده ضمانت خرید روی آن کلیک نمایید

  انتشار : ۲۳ دی ۱۳۹۸               تعداد بازدید : 18

برچسب های مهم

دیدگاه های کاربران (0)

اگر به یک وب سایت یا فروشگاه رایگان با فضای نامحدود و امکانات فراوان نیاز دارید بی درنگ دکمه زیر را کلیک نمایید.

ایجاد وب سایت یا
فروشگاه حرفه ای رایگان

استان آذربایجان غربی شهر ارومیه، خیابان شهیدمحمدمنتظری ، کوچه شهیداخباری پلاک 9

اعتماد شما اعتبار ماست

فید خبر خوان    نقشه سایت    تماس با ما